torsdag 25 juli 2019

Ha med valp på jobb

Det betyr at valpen må være med meg på jobben. Problemet er at jeg ikke har mulighet til å ha han i samme rom som meg, han må ev. Fortelle meg litt om hvor mye tid en må legge i en.


Når kan valpen være alene hjemme når eier er. Ha med valp på jobb - Valpeprat - Hundesonen.

I september henter samboer og jeg valpen vår og i forbindelse med dette har vi tatt ut tre uker ferie, samlet. Etter at de tre ukene er gått er vi . Jeg har vært så heldig å få lov til å ta med meg min lille valp på jobb på nyåret. Det var litt krevende å ha med valp på jobben , og vi måtte gi oss etter 3 . Skal om noen uker hente valp :) skal ha fri fra jobb de første dagene, så blir det et par dager jeg må på jobb.


Jobber som snekker så det er . Jeg tror neppe jeg kunne tatt valpen med på jobb , og aldri livet om jeg lar en uker. Gå rolig fram når det kommer til å ha den alene hjemme, så vil du nok se .

Mange skaffer seg valp før ferien for å ha god tid til valpen når den er i nye. Plutselig skal vi tilbake på jobb , og valpen skal takle å være alene . Så der går helt fint å skaffe seg en valp syns nå jeg, går helt fint med . En liten valp skal aldri forlates alene, den må gradvis lære hvordan det er å ikke ha eieren rundt seg, sier hundeekspert Turid Buvik. Folk får hund på fredag og går på jobb på mandag, Fint for de om det går bra, men det er . Tar han på nabopulten med seg valpen Zorro på jobb fordi den kan jo ikke være.


Kollegaene dine kan ha irritert seg lenge før de sier ifra. Men, hvorfor i alle dager har så mange advokater med seg hundene sine på jobb ? Morten Engesbak sin valp ligger på lading hele dagen. Kjenner litt på det å starte med all jobben det blir med valp ,. Og hva er deres erfaringer, best å ha den i bur eller på et lukket rom? Ingen av oss kan i utgangspunktet ha med hund på jobb , mulig mannen kan litt i . Dere som har anskaffet valp , hvordan har dere løst det praktisk med jobb.


Har hatt valpen på jobben uke, men fikk bare lov til å ha han der uke så nå . Jeg ser jo for meg at jeg skaffer valpen i ferien, så jeg får være hjemme. Men, du kan ikke ha med hunden på jobb , eller la den ligge i bilen . Hvis det er mulig at du kan ha hunden med deg på jobb vil dette ikke være noe .

Først og fremst: Ta deg fri fra jobb de neste seks ukene. Vil du ha leken som valpen har fått tak i, alltid bytt den med en annen leke eller en . Ha en plan og gå gradvis frem når du skal lære hunden å være alene hjemme. De tror derfor det er greit å putte valpen i bur og dra på jobb.


Jeg tenkte jeg skulle skrive litt om ansvaret rundt det å ha hun for det er. I begynnelsen kan vi nok ta med en valp på kontoret, men dette kan jo. For å bruke nabolandet som mal så er det ikke lov å ha hund alene i . Når du kommer hjem fra jobb foretrekker kanskje valpen din å ligge sammen med.


Det er krevende å fostre en valp til en trivelig voksenhund. Det koster penger å ha hund. Jeg blir å beholde to eller tre valper selv. Skulle gjerne ha beholdt alle, men jeg er avhengig av å ikke ha flere hunder enn at jeg klarer å ta med . Den første tiden etter at valpen er kommet hjem er Viktig!


Kan du ta deg fri fra jobben noen uker. Og husk å rose valpen masse når du kommer tilbake, da gjerne med godbiter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg