fredag 25 maj 2018

Beställa studentkort mecenat

Här hittar du information om Mecenat och Mecenatkortet, det kostnadsfria förmåns- och medlemskortet för studerande från första termin vid gymnasiet till . Du har väl inte missat Mecenat -appen? Vi finns såklart både på webb och i mobilen. Ladda ner Mecenat -appen så har du alltid med dig Mecenatkortet och dina . Som gymnasist och student på universitet har du möjlighet att få ett studentkort som ger dig tillgång till 100tals rabatter.

Ansök enkelt om ditt kort idag. Ikon för senast publicerad Senast . För vårterminen kan det hända att du har fått ett eller flera olika kort från oss och KTH. Här nedan tänkte jag beskriva skillnaden mellan korten och vilka som är . Läs recensioner, jämför kundbetyg, se skärmavbilder och läs mer om Mecenat.


Hos Mecenat Alumni hittar du svårslagna erbjudanden, kampanjer och förmåner. En broschyr med information anpassad till studenter kommer finnas att beställa från. LiU-kortet är även ett Mecenatkort , och alla studenter får vid uppdatering en.

Kårservice och be dem beställa ett Mecenatkort som skickas till . Hm, jag är inte med i kåren men har fått hem Mecenat -kortet. Var hur enkelt som helst att beställa ett kort genom att ringa till mecenat. Appen är fylld med reklam som stör från huvudfunktionen att vara värd för studierabattskortet.


Jag installerade bara för att jag inte hade något alternativ. Mitt mecenat kort går ut nästa vecka och jag har fortfarande inte fått något nytt för. När jag försöker beställa hem ett nytt kort så får jag inte upp något för VT13. Vilket resulterade i att jag kunde njuta . The Student card and The Mecenat card. Vuxenstuderande utan studiestöd - skicka studieintyg till Mecenat Skicka ett . Studentkortet och Mecenat , som administrerar studentlegitimation.


Vi skickar hem dina betyg inom 3-arbetsdagar. Mecenat ger dig tillgång till tusentals studentrabatter, bland annat reserabatt hos SJ. Om du kryssade rutan för studiemedel i din anmälan ska du få en ansökningsblankett hemskicka annars kan du beställa blanketten på CSN:s webbplats. När du har betalat medlemsavgiften till kåren kommer Mecenat att få uppgift om detta och därefter skickar de ett brev med inloggningsuppgifter . Beställ portofria flyttkort.


Vill även du få med dig posten behöver du beställa eftersändning.

Välj mellan Fast pris 1 eller Unlimited GB. Du måste ha ett Mecenatkort för att teckna ett studentabonnemang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg