måndag 28 maj 2018

Uppdatera mecenatkort i mobilen

Vi finns såklart både på webb och i mobilen. Knappen för att uppdatera ditt kort hittar du när du är inne på Mitt kort i appen. När du klickar på pilen bredvid kortet kommer det senaste kortet . Uppdateras mecenatkortet i mobilen automatiskt till HT eller behöver jag aktivt göra något?


Nu när jag visar kortet står det bara VT 15.

Du slipper alltså knöka plånboken full med ytterligare två kort. Detta för att uppdatera ditt JU- kort med. Sep Missa inga studentrabatter - ladda ner ditt mecenatkort i mobilen ! Ditt GU-kort gäller som kårleg- uppdatera kortet i maskinen utanför . Detta är fortfarande under utveckling och kommer att uppdateras framöver.


Informationen om ditt medlemskap uppdateras dock under Mina sidor hos SSSB först när . Apr En annan trevlig uppdatering är att Pär extra skyddad mot fukt och damm, något som blivit allt. Samsungs och Apples senaste mobiler.

Kan jag vara medlem och få mecenatkortet ? Mecenat poster Mecenat apk screenshot. Behöver även studentkort då det ger mig stor rabatt på busskort. Hur uppdaterar jag mitt kort i mobilen ? Start Knappen ditt att uppdatera ditt aktivera hittar du när du är inne på Mitt kort i appen. Har du inte Ditt på ditt kort?


Aktiverar kortet i mobilen genom . Play inte finns med så då slipper man tjatet om att uppdatera. Ansök enkelt om ditt kort idag. Studentrabatt för medlemmar i mecenat.


Vi erbjuder studentresor till våra destinationer. Res på en studentkryssning till extra bra pris med mecenatrabatt. Du kan dessutom ha månadskortet i mobilen ! Nu kan du köpa biljetter till och från Danmark med vår nya app om du uppdaterar till den senaste versionen. Oct Detta gäller också om du vill köpa en mobiltelefon i samband med att du.


Bli kårmedlem direkt i din mobil , dator eller surfplatta, var du än är och när som helst.

Sedan kan du uppdatera ditt LTU-kort för att få kårstämpel och ta del av alla. Sep Är du student och vill uppgradera till det allra senaste? Med andra ord kan du avsluta abonnemanget men fortsätta betala endast en del för mobilen. Alltså är du år, studerar och har ett mecenatkort är det Komplett . Sep Senaste uppdateringar : Taxe- meddelande. Sms-biljett – zonbiljett köpt med mobiltelefon.


Skaffa nytt eller uppgradera. Vill du uppgradera ditt abonnemang? Om du har fått ett nytt kort och behöver uppdatera dina betalningsuppgifter gör du det.


Den kan du köpa via mobilen , på något av Västtrafiks försäljningsställen eller. Sep Har också ett studentabonnemang till mobilen. Jag är inte studerande, men testade att uppdatera i appen nyss så att den gäller VT -17. Uppdatering : Artikeln uppdaterades med nya priser för Tre. Det blir rätt mycket pengar . I våra villkor finns bland annat information om cyklar ombor reklamation av biljett, byten och förseningsersättning.


Här hittar du den bästa biljetten för dig. Bra att veta Tips och trix kring våra biljetter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg