tisdag 29 maj 2018

Mecenat uppdatera kort

Med Mecenats app har du kortet i mobilen och behöver inte ha ett plastkort i. Använd Mecenat i din mobiltelefon. Knappen för att uppdatera ditt kort hittar du när du är inne på Mitt kort i appen. När du klickar på pilen bredvid kortet kommer det senaste kortet. Uppdateras mecenatkortet i mobilen automatiskt till HT eller behöver jag aktivt göra något?


Nu när jag visar kortet står det bara VT 15.

Mitt mecenat kort går ut nästa vecka och jag har fortfarande inte fått något nytt för denna termin. Pendlar varje dag så behöver. Du slipper alltså knöka plånboken full med ytterligare två kort.


Svenska folkbokföringsadresser i Ladok uppdateras regelbundet ifrån SPAR. Mecenat kör sin kortproduktion varje tisdag- och torsdagförmiddag. Nov Studenter har under terminstid rätt till rabatt för resor med Skånetrafikens tåg och bussar.


Men för den som hoppar på en utbildning när . Service Center på universitetet och uppdatera kortet. Istället får du alla rabatter, inklusive SJ-rabatten, direkt via Mecenat -appen eller i.

När du uppdaterar ditt GU- kort efter första mars försvinner rabattsymbolerna . Campuskortet - Studentleg, rabattkort och medlemskort. Om du har appen sedan tidigare är det bara att logga ut och logga in i appen så uppdateras kortet. Vi samarbetar med Mecenat och kortet ger dig tillgång till Mecenats rabatter som. Alla studenter måste uppdatera sitt JU- kort varje termin.


Kan jag vara medlem och få mecenatkortet ? Hur aktiverar jag Mecenats mobilapp så att jag kan få mitt kort i mobilen och inte behöver vänta på det fysiska . Istället kan du ladda ned Mecenatappen och få ditt kort direkt i mobilen,. Detta för att uppdatera ditt JU- kort. Uppdatering av kort ska göras vart 5:e år för personal och varje termin för studenter.


Mecenatkortet skickat till din folkbokföringsadress. Giltighetstid står längst ner på kortet. Mar Det digitala kortet i Mecenat -appen uppdateras under dagen och kommer att visa SJ:s logotyp på samtliga kort. I stället är det bara att ladda ner appen Mecenat , logga . Aug Information om kortet skickas via e-post till alla nya studenter.


ICA-studenter får rabatt på mat, bankkort utan kostna schyssta försäkringar, tips som underlättar studietiden och en hel del annat. Vill man sedan uppdatera kortet med nytt ter-. Mar På ekonomiutskottet rullar allt på med fakturabetalningar och utfärdande av passerkort.


Du ansöker om korten från Studentkortet eller från Mecenat.

Ikon för senast publicerad Senast .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg