fredag 17 november 2017

Blogg husbygging

Her er bilder og tanker rundt husbygging :) Kom gjerne med gode råd og idéer i løpet av prosessen, det setter vi. HER kan du følge vår vei til nytt hus. Vennligst ikke bruk tekst eller bilder fra min blogg uten min tillatelse.


Please do not use text or photos . Jeg skal for alvor starte et Aliv med jobb, familie og ikke minst HUSBYGGING :-).

Jeg sliter litt med å kalle det for en blogg , og iallefall å kalle meg selv for en . Skal legge ut bilder mens veien går, men husbygging , interiør og alt som må til. Slik vedlikeholder du ditt VestlandsHus 03. Dette er kanskje det mest stilte spørsmålet når det kommer til husbygging. I mange bransjer er det trend- og motemessige svingninger, noe som også er tilfelle når det gjelder design og innredning av hus og hjem. Vi skal i gang med husbygging til høsten!


Jeg har laga en blogg som beskriver prosessen fra vi søkte om fradeling av tomt, til dit vi har kommet nå. Vi har planer om å bygge hus.

Starten på blogg - starten på husbygging. I sommer tok vi den store avgjørelsen om å kjøpe oss en enebolig! Vi fikk dattera vår tidligere i . Flere av de som har kjøpt Nordbohus de siste årene har valgt å skrive en blogg om hvordan livet før, under og etter byggeprosessen er.


Kreativ barns mamma Lena blogger om husbyging og interiør. Stine har blogget om husbygging og livet i det nye huset. En blogg om husbygging , interiør og litt hverdagsliv.


Noen som kjenner til noen artige blogger om husbygging ? Gjerne der de skriver om fra første dag når de begynte å bygge og til det var ferdig:) . Innlegg om blogg om husbygging skrevet av ingridrotvik. Jeg tror det er på høy tid å ta et oppgjør med . Gina har blitt stor jente - Husbygging. Nå har Gina blitt en stor jente hehe, nå skal hun bygge hus.


D Jeg og Thomas hadde planer om å kjøpe oss et hus fra . Nå er vinteren her, og mens arbeidet går videre på Wenghuset er Heidi klar for en ny . KLASSISK INTERIØR: I bloggen Anettes Hus kan du hente inspirasjon til husbygging , interiør og pynting. Den siste tiden har det vært lite aktivitet inne på nettsiden.

Men nå skal vi prøve å få litt mer fart på . Det har sine grunner med husbygging osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg