onsdag 17 maj 2017

Panoramatická střecha zkušenosti

Panoramatická střecha u auta už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Měsíc mám objednanou O III RS Combi a přemýšlím o přiobjednání panoramatické střechy.


Po přečtení manuálu mě ale odrazuje poznámka, . Mám zkušenost z cca dvouletýho Mini Cooperu, neteklo tam,.

Já nemám panoramatické střešní okno, já mám panoramatickou střechu. Jaké máte praktické zkušenosti ? Volili by jste tuto výbavu znovu? Zkoušel jsem to na předváděčce a je . Mam moznost kupy IXs panoramatickou strechou za cenu verzie bez strechy. Auto by som mohol mat do tyzdna, bez strechy by som ho mohol mat mozno az . Ahoj, chci si koupit Fábku combi a uvažuji o panaromatické střeše nemá s ní někdo zkušenost ?

Nebo názor zda to nejsou vyhozené peníze. Ahoj, začíná nám svítit sluníčko a já pomalu zjišťuji, že nádherná panoramatická střecha v galaxyně stojí pěkně za houby. Ahoj, máte někdo zkušenosti s panoramatickou střechou ? Máte někdo osobní zkušenosti s touto panoramatickou střechou ? Rozhodl jsi se nakonec pro tu prosklenu strechu a jestli ano jake s ni mas zatim zkusenosti ? Re: Re: Osobní (ne) zkušenost 20. Souhlas s panoramatickou střechou - zažil jsem v různých autech a pokud vůbec fungovala i tak byla na prd. Většinou začne vrzat, zatékat do . Ahoj Berlingáři, konečně jsem si pořídil vysněné auto a navíc verzi spacelight.


Zajímají mě vaše zkušenosti s panoram. Hlavně jestli časem nezačne. Největší vadou na kráse střešních oken a panoramatických střech tak zůstává jejich cena.


Ať už se rozhodnete pro montáž od výrobce, nebo . Zkušenosti majitelů s Škoda Roomster. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti s citroen berlingo 6HDI 66KW hlavně na kvalitu motoru . Vase zkusenost s touto strechou v S-maxu?

Videl jsem ji poprve na jednom aute v bazaru a spise mne to tedy zklamalo. Mám na něm totiž panoramatickou střechu , tak jestli lze (a případně do jaké hmotnosti lze zatížit) namontovat střešní nosič lyží. Nemáte s tím někdo zkušenosti ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg