tisdag 11 oktober 2016

Mecenatkort sl

Studentrabatt på SL :s studentkort. Alla studenter som är registrerade får detta kort, men . Du som pluggar minst på en studiemedelsberättigad utbildning kan resa med SL till rabatterat pris. Studerar du eller mer reser du billigare med rabatter på SJ, SL och Skånetrafiken. Du får tillgång till en rad .

För att vara berättigad till reserabatt hos SL och SJ måste du vara heltidsstudent,. Rabatt för studenter över år. Du som har fyllt år och studerar till minst procent under en hel termin på universitet, högskola, komvux eller annan . Jag läser på heltid så jag är ju berättigad till studentrabatt på tex SL (lokaltrafik i Stockholm där jag bor). Men vem ställer ut studentkortet?


Från gymnasiet till universitet och högskola får du tillgång till. Du kan välja dem alla, eller någon av dina favoriter.

Det finns många anledningar till att vara med i MF. Medlemskapet i MF är frivilligt, men för att ta del av . Mecenatkortet finns för dig som pluggar. Det innebär att reserabatten endast . Giltigheten UL gäller för resor med Stadsbussarna, Regionbussarna, Upptåget samt SL -pendeln fram till Arlanda.


Jag har en frist på dagar för att skicka in giltigt mecenatkort innan ärendet går till inkasso. SL har som regel att deras studentrabatter enbart kan utnyttjas av studerande i. Jag sa att jag har ett giltigt mecenatkort hemma och fick då dagar på mig att skicka in det till SL för att slippa betala boten. SL -symbol vid en biljettkontroll. Korten finns både som fysiska kort och som digitala kort . För resor med SL och UL gäller inget annat studieintyg än.


Du kan även ladda ned loggan till ditt mecenatkort i mobilen. Vad gäller SL och UL kräver de att man studerar på minst. Komvux skolor erbjuder kurser med . Reducerat pris och rabatter studentrabatt studentkort uppvisa giltigt mecenatkort sl -logga biljettkontroll i vissa kommuner pensionärer ,.

Ett flertal lokala rabatter och förmåner på just din studieort bland annat caféer, . Observera att det på korten ska finnas logotyp för SL eller Skånetrafiken. En bild på ett SL -kort och sedan på unge studenten Jonathan som. SL - rabatt kräver fortfarande giltigt studentkort. Bde SUS medlemskap med Campuskort, och . Detta trots att jag bett spärrvakten ta kontakt med SL :s kundtjänst för att …. Utnyttja ditt SL -kort till fullo!


Sl kort design, Välj en digital bil din egen eller en ur galleriet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg