onsdag 27 december 2017

Hålla av

Definition from Wiktionary, the free dictionary. Not: Exempelmeningarna kommer i huvudsak från svenska dagstidningar, tidskrifter och romaner. Någon och något att komma till och hålla av och hålla om. De fyra meningarna betyder helt olika saker men låter nästan likadant. Böjningar: hålla av , håller av , höll av, hållit av, håll av.


Synonymer och motsatsord till hålla av.

Se fler synonymer, motsatsord och betydelser till hålla av. Se exempel på hur hålla av. Glosbe, online-lexikon, gratis. Bläddra milions ord och fraser på alla språk. Vill du få tillgång till hela artikeln?


Se alla synonymer för ordet hålla av , några exempel: tycka om, älska. Kan han avstå från allt, bara inte från mig, då håller han inte av mig så mycket man kan hålla av en människa. Jag skulle inte kunna hålla av någon så som jag håller av dig.

O, Diana, ropade Anne och knäppte ihop händerna, håller du av mig? Hålla av translated between Swedish and English including synonyms, definitions, and related words. Men om dom håller av varann!


Olivia sakta och såg på sin man med sina stora, runda barnaögon. Ty ser du, min Klara, min elaka flicka – om det skulle falla dig in att hålla mindre av mig, eller att finna dig mindre väl i mitt hem för detta giftermåls skull – se, . Vi måste börja hålla av varandra. Så gör publiken om komikern Özz Nûjen får bestämma.


Juanjo Muñoz och Paloma Iñigo är ett gift par från Zaragoza. De har varit gifta i år och lärde känna varandra när de studerade biologi. IT SV Italiano Svedese traduzioni per hålla av. La ricerca hålla av ha prodotto risultati. What are you doing right now?


Sökte efter hålla av i ordboken. This page has never been proofread. Denna sida har aldrig korrekturlästs. Engelska) edge away verb, (Svenska) hålla av.


Hur stavas ordet Hålla Av , vi vet den rätta stavningen och sätt att stava till Hålla Av. Frågeställaren är inte ensam om sin uppfattning att uttrycket ” hålla någon stången” är samma typ av konstruktion som ” hålla någon fången”, det .

Skuruhatt är en bergshöjd i närheten av Skurugata i Eksjö kommun, Småland. DbLex synonymlexikon är anpassat för korsordslösning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg