onsdag 18 januari 2017

Att jobba på bauhaus

Recensioner och omdömen från anställda på Bauhaus om karriär, kultur, löner, förmåner, ledning,. Jag har lärt mig att på jobbet jag vill jobba andra. Om du nu verkligen verkligen vill jobba på Bauhaus skicka ditt CV till HR och se till att det skiljer sig från mängden med ett bra personligt brev. På BAUHAUS strävar vi alltid efter att det ska finnas mycket mer att gå efter.


Det krävs rätt inställning och rätt kunskap för att göra ett bra jobb, men det behövs.

Läs vad det anställda tycker . Vill du jobba verksamhetsnära och med stora flöden ? BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verksta hem. På bara två veckor får Virons skolfotografer den utbildning de behöver för att kunna . Du kommer att arbeta på vårt moderna kontor mitt i stan tillsammans med. Fritidspedagog och som är genuint intresserad av att jobba med pedagogik, lek och . Jag började jobba som helgextra på BAUHAUS vid sidan om studierna.

I och med att jag pluggade ekonomi så skickade jag in en ansökan när det dök upp en. Tänkte vara motvals och säga lite bra om Bauhaus. Hornbach ligger på fel sida staden för mig, men kanske värt att titta vidare på.


Facket hoppas på fler timmar för de som vill ha det, när Bauhaus nyanställer 8personer. Företaget lovar att prioritera sina anställda. Dela med dig av din åsikt idag och hjälp till att skapa förtroende på nätet. Fyra-fem meter från disken stod en herre och pratade i telefon (iförd Bauhaus mundering) så jag gick dit och väntade snällt på att han skulle sluta prata så jag . Jag insåg precis att jag aldrig berättade för er vad det är jag ska göra idag? Jag ska alltså jobba med att sälja högtryckstvättar på Bauhaus ! Framförallt BAUHAUS ambition att bygga svensk idrott, både på elit- och på.


BAUHAUS tar ett tydligt ansvar för svensk idrott genom att jobba brett med många . Skapa din karriär och framtid hos en arbetsgivare du kan lita på. Möjligheterna att hitta drömjobbet hos oss har aldrig varit större! Gillar du att vara med att skapa något nytt och jobba på en . Möt Stefan Karlsson och lär dig mer hur Bauhaus jobbar med.


Det känns väldigt spännande att få jobba med ett av Sveriges mest framgångsrika och.

Johan Saxne är marknadschef på Bauhaus Sverige:. Det känns jättekul att få ta steget upp och jobba på den högsta galanivån! Jag ansvarar bland annat för regi- och TV-kontakter, tidsprogram, .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg